Кабмін витратить на рекламу понад 16 млн грн

    25 Березня, 2019 10:36
    Найдорожче реклама обійдеться в газеті Ахметова.

    Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету міністрів України 11 і 21 березня за результатами тендерів уклав три угоди про рекламні послуги на загальну суму 16,46 млн гривень.

    Про це пишуть Наші гроші з посиланням на систему Prozorro.

    Зокрема, ТОВ "РТМ-Україна" замовили створення й розміщення зовнішньої реклами на різних носіях на суму 13,39 млн гривень.

    Реклама на щитах чи призмах коштує 2 000-8 800 гривень, на скролах – 4 160-16 000 гривень, на сітілайтах – 1 440-5 530 гривень, на цифрових відеоекранах – 2 560-6 120 гривень. Найдорожчим виявилось розміщення реклами на цифровому скролі в Києві – 16 тис. гривень.

    Крім того, ТОВ "Медіа Хаб" замовили розміщення інформаційної продукції у засобах масової інформації на 3,07 млн гривень.

    Медіа-плани передбачають по сім виходів у кожному ЗМІ, крім газети "Сегодня" Ріната Ахметова, де їх буде п’ять. Один вихід рекламного блоку в друкованих ЗМІ коштує 6 360 гривень, за винятком "Сегодня", розміщення у якій на 40% дорожче – 8 904 гривень. Один вихід рекламного блоку обсягом 3-5 тис знаків у Інтернет-виданнях коштує 3 120 гривень.

    Нагадаємо, раніше Кабінет міністрів України замовляв виробництво відеороликів, в яких виправдовується повільність реформ. Йшлося про серію з чотирьох коротких іронічних роликів вартістю по 236 тис. гривень кожен.

    Теги : реклама Кабмін prozorro піар
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося


    Архів