Facebook показав, хто найбільше платить за політичну рекламу

    11 Липня, 2019 15:12
    Найбільше за рекламу віддають партії "Голос" та "Європейська солідарність".

    Соціальна мережа Facebook показала, скільки політичні партії витрачають на рекламу. 

    Звіт опублікували у Бібліотеці реклами.

    Найбільше за таргетивну рекламу платять "Голос" - 88 742 долари, на другому місці "Європейська солідарність", яка у за минулі місяці заплатила Facebook за просування своєї сторінки 66 672 доларів. За ними йдуть "Спільна справа – Сила права" та "Слуга Народу".
    Активно просували і сторінки лідерів партій – Юлії Тимошенко, Петра Порошенка.

    Найбільше оголошень рекламувала сторінка "Бойко – прем’єр", яка агітує за співголову "Опозиційної платформи – За життя" Юрія Бойка. Вона оплатила загалом 1971 оголошення, віддавши за них 29 535 доларів.

    Збирати інформацію про рекламу почали з минулого місяця. Однак соцмережа не вказує точну дату. Наразі можливо переглянути інформацію за останній день, тиждень та загалом з червня.
    Якщо партії окремо спонсорують рекламу на інших своїх сторінках, або акаунтах лідерів, ці дані не сумуються та публікуються окремо.

    Нагадаємо, за даними дослідження групи "Рейтинг", 47% респондентів готові проголосувати за партію "Слуга народу" на парламентських виборах 21 липня.


    Теги : Верховна Рада вибори парламент
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося


    Архів