The Economist: Росія змінила риторику пропаганди щодо України

    31 Травня, 2015 15:32
    Тепер російські ЗМІ зображують Україну як державу-невдаху.

    Риторика російської пропаганди щодо України останнім часом змінилася.

    Про це пише The Economist у статті під назвою "Альтернативна реальність".

    Викреслилась нова тактика російської пропаганди. Якщо раніше про Україну говорили як про "неонацистську державі" то тепер Україну зображують як країну-невдаху, яка не може повернути свої борги і порушує норми міжнародного права.

    У статті також зазначається, що російське телебачення навіть міжнародні відносини описує зі зручною для кремлівської пропаганди сторони.

    "Зокрема недавній візит секретаря держсекретаря США Джона Керрі був представлений як тріумф Кремля, хоча на Заході дотримуються зовсім іншої точки зору", - пише видання.

    Теги: Росія Кремль пропаганда ЗМІ
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ



      Архів