Як бренд Україна "подешевшала" на 45%

    13 Жовтня, 2015 14:50
    Падіння українського бренду стало найбільшим серед усіх країн світу.

    Зараз Україна "коштує" $44 млрд і займає 68 позицію у світовому рейтингу.

    Відповідні підрахунки здійснили аналітики компанії Brand Finance.

    Зазначається, що минулого року наша країна оцінювалась у $80 млрд, перебуваючи на 53 рядку таблиці.


    Дані: Brand Finance
    Дані: Brand Finance

    Найдорожчим світовим брендом серед країн знову стали США, які Brand Finance оцінила у $19,7 трлн.

    Росія також "подешевшала". Порівняно з минулим роком її "ціна" впала з  $1,18 трлн до $810 млрд. Це – третій регресивний показник у світі.

    Лідером зростання державної "вартості" став Іран. За 2015 рік країна "подорожчала" на 59% і зараз "коштує" $159 млрд.

    Підрахунки здійснювались на основі найрізноманітніших показників: рівнів ВВП, інвестиційної привабливості, бізнес-клімату тощо.

    Теги: рейтинг Україна
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ



      Архів