У каналу Шустера анулювали ліцензію

    20 Квiтня, 2017 22:11
    Власники проекту не змогли зібрати необхідні 10 млн доларів для продовження роботи.

    20 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію телеканалу 3S.tv ("Телерадіокомпанія “Всесвітня інформаційна служба”) за заявою самого телеканалу, який припинив мовлення 1 березня.

    Про це передає "Детектор медіа".

    ТОВ "ТРК “Всесвітня інформаційна служба” отримало ліцензію на супутникове мовлення в грудні 2014 року під запуск телеканалу Pravda Russian World Channel. Власником телекомпанії був голова "Савік Шустер студії" Павло Єлізаров.

    У червні 2015 року партнером Єлізарова із часткою 50% телекомпанії став телеведучий Савік Шустер, громадянин Канади. Тоді ж "ТРК “Всесвітня інформаційна служба”переоформила свою ліцензію в Нацраді, змінивши назву запланованого до старту каналу Pravda Russian World Channel на 3S.tv.

    4 вересня 2015 року телеканал 3S.tv розпочав супутникове мовлення.

    1 грудня 2016 року телеканал 3S.tv офіційно повідомив про припинення своєї діяльності з 1 січня 2017 року через фінансові труднощі.

    Згодом стало відомо, що канал 3S.tv продовжить свою роботу, якщо зможе зібрати 10 млн доларів. Починаючи з 1 січня 2017 року 3S.tv продовжував мовити, транслюючи повтори старих програм. З 1 березня 2017 року канал 3S.tv припинив мовлення.

    Нагадаємо, Наглядова рада Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) обрала главою правління компанії Зураба Аласанію.

    Теги : телебачення ЗМІ Шустер Національна рада з питань телебачення і радіомовлення
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ


      Архів