"Радикали" не звітують, скільки витратили за рекламу Ляшка у ЗМІ Ахметова – активісти

    15 Квiтня, 2019 15:34
    Велика кількість немаркованого матеріалу у медіа Ахметова може свідчити про політичне замовлення, пояснюють у ЧЕСНО.

    Торік лідер "Радикальної партії" Олег Ляшко з’являвся на сторінках газети "Сегодня" 95 разів, а в ефірах "ТРК Україна" – понад 200 разів. І газета, і телеканал належать українському олігарху Рінату Ахметову.

    Про це інформує громадський рух ЧЕСНО.

    Активісти зазначають, що такі значні витрати на рекламу партія мала би вносити у звіти, однак цього не робить.

    У газеті "Сегодня" тексти із Ляшком друкували зазвичай на другій шпальті разом із його фото. За інформацією рекламних агентств, за фіксоване місце на сторінці потрібно доплачувати близько 25%.

    Основні теми статей – пенсії, добробут металургів і шахтарів, "Нафтогаз", земля, діти, селяни, пальмове масло. Публікації про Ляшка виходили в рубриці "Актуально".

    У грудні 2018 року заступник голови партії Андрій Лозовий пояснив журналістам таку кількість матеріалів у виданнях Ахметова їхнім "цікавим контентом": "Ляшко в ефірі – це гарантія рейтингів будь-якого каналу. І якщо новини ТРК "Україна" найпопулярніші, отже, канал зі своєї точки зору все робить правильно".

    Однак у газеті "Сегодня" "цікавий контент" був специфічним: "Ляшко требует кастрировать педофилов", "Наркобароны столько не зарабатывают на наркоте, сколько власть – на газе", "Благодаря Ляшко в Харькове достроят метро" тощо.

    За інформацією активістів, найдешевший офіційний варіант публікації у цій газеті за чверть шпальти коштує 14,6 тис. гривень.

    Ляшко мав би сплатити за рекламу у "Сегодня" щонайменше 1,3 млн гривень і ще 234 тис. гривень – за два інтерв’ю.

    "А от у фінзвіті за 2018 рік таких видатків немає. Натомість понад 32 мільйони партія віддала компанії "Медіа Партнерство Баінг", яка входить до холдингу "Медіа Група Україна". Із цих грошей 8,4 мільйона сплатили за розміщення зовнішньої реклами та 23,3 мільйона – за телевізійну рекламу

    У призначенні платежів цьому підприємству не згадувалося про газету "Сегодня" чи інші друковані ЗМІ", – пишуть активісти.

    Ляшко також з’являється на сайті газети, де пишуть про його собаку, пісні, партію і коментарі з різних тем.

    В ефірі ТРК "Україна" Ляшко торік з’явився 193 рази, ще 69 разів показували в ефірі "Інтера" (власники – Фірташ і Льовочкін).

    Активно про Ляшка розповідають і на телеканалі Дніпра "34 канал", що теж належить Ахметову.

    Така кількість немаркованого матеріалу, не внесеного у фінансовий звіт партії, може свідчити про політичне замовлення.

    Йдеться про лобіювання бізнес-інтересів Ахметова у Верховній Раді "радикалами", підсумовують у ЧЕСНО.

    Нагадаємо, Ляшко понесе адміністративну відповідальність за порушення таємниці голосування під час першого туру президентських виборів.

    Теги : Рінат Ахметов Ляшко агітація громадський рух "Чесно"
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося


    Архів