Freedom House не причетна до опублікованого журналістського розслідування

    24 Червня, 2016 09:59
    Спростування: редакція помилилась, вказуючи джерело інформації.

    Редакція UA1 вибачається за помилку, допущену в публікації "У Пашинського найдорожче авто в Раді" від 21 червня 2016 року, де одним із організаторів журналістського розслідування було вказано міжнародну організацію Freedom House.

    Як зауважив координатор проектів Freedom House в Україні Зорян Кісь:

    "Freedom House не підтримувала такого розслідування і не володіє жодною інформацією з порушеного питання. Freedom House сприяє діяльності незалежних місцевих журналістів та прагне і надалі підтримувати високі стандарти журналістики в Україні. Freedom House не обов'язково поділяє висновки і думки незалежних журналістів, яким надає підтримку".

    Згадану помилку було допущено з причини незадовільної роботи редакторів щодо належної перевірки інформації.

    Наразі у редакції вжито відповідних заходів, спрямованих на унеможливлення в майбутньому подібних неточностей.

    Теги: журналіст freedom house спростування
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ



      Архів