Експерти довели, що "Вести" подають російську пропаганду

    31 Березня, 2015 14:03
    На MediaSapiens опублікували дослідження експерта, який за допомогою контент-аналізу довів, що газета "Вести" транслює по 2-4 тези російської пропаганди майже у кожному номері. Волонтерська група планує звернутись до органів влади щодо необхідності закриття газети.

    Волонтерська група, яка проводила пікети роздачі безкоштовної газети "Вести", проаналізувала подачу інформаційних повідомлень у виданні та перевірила збіги з подачею новин російської пропаганди. Для об’єктивності моніторилась також українська газета "День".

    Після перевірки оціночних суджень у статтях "Вестей", дослідники дійшли висновку, що іноді автори за допомогою прямих оцінок вдавалися до неприхованих маніпуляцій; подавали або однобічні заголовки (з оцінкою лише однієї зі сторін), або ж зовсім двозначні; оцінку використовували як аргумент; та висвітлювали версії дуже неоднозначних подій, які подавались у російській пропаганді. Для наочності, у газеті чотири рази писали про те, що вбивство Нємцова могло бути замовлене з України.

    Таким чином, було доведено, що газета "Вести" подає тези російської пропаганди. "Всього за період дослідження це сталося 30 разів, тобто, приблизно по 2 тези в номері. В той же час, у газеті "День" було ретрансльовано лише 3 таких тези, або в середньому по 0,3 у день" - підбивають підсумки у статті. Окрім цього, за словами авторів, "Вести" за допомогою відповідних заголовків створюють негативний образ суспільно-політичної реальності в Україні.

    Тож, за результатами дослідження, волонтерська група збирається підготувати звернення до органів влади щодо необхідності закриття цього агітвидання.

     

    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ



      Архів