Експеримент "Сервіс made in Ukraine": хто з компаній найтурботливіший?

    18 Червня, 2015 19:19
    Бізнес-тренер вирішив перевірити якість сервісу провідних українських компаній та поділився результатами свого експерименту.

    Бізнес-тренер Фрол Харько провів власний експеримент під назвою "Сервіс made in Ukraine". Його результати він повідомив у соціальній мережі Facebook.

    Так, він вигадав історію, що в нього нібито зник інтернет, але він дуже хоче піцу. Чоловік подзвонив у компанії, в яких він є клієнтом, та попросив підказати номер телефону піцерії, яка доставляє піцу додому. Він обдзвонив такі компанії, як: Розетка, Київстар, ЛяМода, ПриватБанк, Модна Каста, Самсунг, Алло.

    Власне, результати експерименту:

    • У "Розетці" взяли трубку через 1 хвилину і 10 секунд та без зайвих запитань продиктували телефон.
    • У "Київстарі" оператор не відповів, незважаючи на "київстарівський контракт" абонента.
    • У "LaModa" через 30с відповіли, що "можуть надати інформацію тільки по їхньому сайту" ("одразу видно, що персонал працює за стандартами, молодці" – прокоментував автор).
    • "Приватбанк" після 2,5хв очікування також відповів згідно корпоративних правил, що вони можуть надати інформацію тільки за продуктами банку.
    • У "Modnakasta" не відповіли.
    • У "Samsung" через 40с ввічливо відповіли, але як виявилось, таке прохання не входить у їхню компетенцію.
    • Найбільше автора порадувала компанія "Алло", в якій відповіли через 4 секунди, а після запитання уточнили, в якому районі Києва знаходиться додзвонювач та яка піцерія йому найбільше подобається. Після – продиктували номер телефону піцерії та побажали приємного апетиту, подякувавши за дзвінок.

    "Сервіс - це не стандарти поведінки. Сервіс - це турбота" – прокоментував результати експерименту Фрол Харько. 

    Теги: Приватбанк сервіс Київстар експеримент Розетка Modnakasta Samsung Алло LaModa
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ



      Архів