Зміна власника NewsOne: В БПП зустрічно звинуватили Тимошенко

    5 Жовтня, 2018 22:22
    В пропрезидентській фракції вважають, що партія ВО "Батьківщина" залежна від Росії.

    У партії "Блок Петра Порошенка" заявили, що новий власний телеканалу NewsOne народний депутат Тарас Козак (фракція "Опозиційний блок") наближений до політика Віктора Медведчука.

    Про це йдеться в офіційному повідомленні БПП у відповідь на на останню заяву ВО "Батьківщина", що реальним господарем телеканалу став президент Петро Порошенко.

    На думку партійців, те, що власником каналу став Козак, є "остаточним та беззаперечним доказом того, що справжнім ідеологічним бенефіціаром телеканалу є Росія, а справжнім власником – Медведчук".

    "У зв’язку з цим партія БПП вважає, що Рада Національної безпеки та оборони України (РНБО) має вжити необхідних заходів відповідно до ухваленої Постанови Верховної Ради", – говориться у повідомленні.

    Також в БПП зазначили, що лідер "Батьківщини" Юлія Тимошенко – постійний учасник ефірів на проросійських телеканалах, а її політсила залежить "від панів Портнова, Медведчука та Путіна".

    Нагадаємо, відомий юрист Андрій Портнов розірвав договір про управління телеканалом NewsOne у зв'язку з тим, що на телеканалі змінилася структура власності.

    Теги : Путін Порошенко Тимошенко Батьківщина БПП Андрій Портнов Медведчук NewsOne
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ


      Архів