Телеканали олігархів проігнорували корупцію сина Авакова

    2 Листопада, 2017 17:59
    Провідні канали ТБ підтримали позицію міністра внутрішніх справ про абсолютну невинуватість.

    Більшість телеканалів країни 31 жовтня не надали великого значення резонансній політичній новині щодо затримання сина глави МВС Арсена Авакова Олександра у справі про розкрадання держкоштів під час закупівлі рюкзаків для потреб Нацгвардії.

    Таку тенденцію прослідкував інтернет-сайт "Страна".

    Видання зауважує, що редакції випусків новин вирішили не дивувати людей подією історичного масштабу в країні - безпрецедентним затриманням сина однієї з найвпливовіших персон України.

    Ті ж канали, які показали сюжети на цю тему, підтримали позицію Авакова.

    Зокрема, у програмі "Факти" на каналі ICTV, який належить підприємцю Віктору Пінчуку, сюжет про обшук у родині міністра був останнім у випуску. У ньому стисло змалювали суть події та процитували слова Авакова у Facebook, де він переконує, що "син не отримав ані копійки із бюджету".

    Підтримала міністра МВС і Телевізійна служба новин каналу "1+1", який належить олігарху Ігорю Коломойському. Там також передали слова урядовця про невинуватість сина та офіційну заяву МВС, саму ж ситуацію представили результатом протистояння із президентом Петром Порошенком. Нібито Національне антикорупційне бюро використали для політичного тиску і дискредитації Авакова.

    Раніше повідомлялося, що Олександра Авакова зобов’язали носити браслет й відпустили під "чесне слово".

    Теги: Коломойський корупція Арсен Аваков "1+1" телеканали Віктор Пінчук рюкзаки Авакова
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ


      Архів