Піар по-чорному: Мін’юст витрачає тисячі доларів на рекламу

    23 Березня, 2017 09:44
    Петренко платить понад 30 тис. доларів щомісяця лише за просування сторінки у Facebook – експерт.

    Міністр юстиції Павло Петренко і його заступник з питань державної реєстрації Павло Мороз щомісяця витрачають тисячі доларів на замовні сюжети на телебаченні та рекламу в соціальних мережах. 



    На початку грудня минулого року журналісти UA1 звернулись з офіційним запитом до прес-служби Мін’юсту, аби дізнатися, скільки коштів витрачається на рекламу сторінок вищезазначених чиновників у Facebook. До сьогодні відомство ніяк не відреагувало на запит.

    Фахівці провідних телеканалів відмовились відкрито коментувати дані про продаж ефірного часу, пославшись на неприпустимість розголошення "комерційної таємниці". Однак з інсайдерського джерела ми дізнались, що вартість послуг з проведення зйомок та підготовки відеоматеріалів на рейтингових телеканалах становить щонайменше 30 тис. гривень за півтори хвилини.

    Водночас, експерти з інтернет-реклами оцінюють в 20 або й 30 тис. доларів рекламну кампанію, яку наразі активно проводять міністр Петренко та його заступник Мороз у соціальній мережі Facebook.

    Як повідомлялось раніше, підлеглі Петренка, працівники Київського (Лук'янівського) слідчого ізолятора, страйкують і відмовляються охороняти зеків через малі зарплати.

    Теги: Павло Петренко соціальні мережі facebook реклама міністерство юстиції запит долари Павло Мороз
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ



      Архів