БПП та "Опоблок" неправомірно розподіляли ефір для агітації – ОБСЄ

    16 Листопада, 2015 15:48
    Не всі учасники виборчого процесу були в рівних умовах щодо реклами.
    Голова місії зі спостереження за виборами БДІПЛ ОБСЄ Тана де Зулуета
    Голова місії зі спостереження за виборами БДІПЛ ОБСЄ Тана де Зулуета

    В ОБСЄ заявили про неправомірність розподілу ефірного часу на ТБ для виборчої агітації кандидатів на користь БПП та "Опозиційного блоку".

    Про це сказала голова місії зі спостереження за виборами Бюро демократичних інститутів і прав людини ОБСЄ Тана де Зулуета, презентуючи попередні висновки та результати спостереження за другим туром виборів мерів в Україні. 

    Вона заявила, що національне телебачення і радіо не змогли встановити рівні можливості для всіх учасників виборчого процесу

    Так, на основі спостереження, "Блок Петра Порошенка "Солідарність" та "Опозиційний блок" отримали найбільше ефірного часу в передачах, пов`язаних із рекламою виборів. До речі, схожа ситуація була і на виборах 25 жовтня.

    Водночас загалом спостерігачі позитивно оцінили проведення другого туру виборів у великих містах України. 

    Теги: ОБСЄ БПП Опозиційний блок реклама місцеві вибори агітація вибори мерів
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ



      Архів