Від 30 до 50%: В Україні істотно подорожчала реклама

    24 Жовтня, 2018 10:45
    Спостерігається стійка тенденція зростання вартості зовнішньої реклами, в основному за рахунок скорочення площ у містах.

    В Україні вартість телереклами виросла на 30% в річному еквіваленті, а вартість зовнішньої – на 40-50%, в інтернеті – на 35%, передає НВ Бізнес.

    Комерційний директор медіагрупи "1+1 медіа" Валерій Варениця зазначив, що група поки не оголосила ціни на рекламу на 2019 рік, хоча в минулі роки в цей час умови вже озвучувалися.

    "Для себе ми допускаємо інфляцію 25-40% в залежності від рекламодавця. Що стосується ціни на рекламу, то підвищення очевидне. Аргументом для цього є нинішній попит", – підкреслив він.

    У прес-службі провайдера "Воля" повідомили, що очікування щодо інфляції ринку ТВ-реклами в цілому вище індексу інфляції цього року, проте точна цифра не заявлена.

    Виконуючий обов'язки генерального директора AB InBev Efes в Україні Денис Хренов заявив, що ціни на ТВ-рекламу в цьому році зросли на 30% в середньому по ринку.

    "Крім цього, на цінову політику майданчиків впливає співвідношення попиту-пропозиції. Наприклад, традиційно в період з вересня і до кінця року попит перевищує пропозицію, що також значно впливає на вартість", – сказав він.

    Крім зростання цін на телерекламу він також зазначає стійку тенденцію зростання вартості зовнішньої реклами – на 45-50% в поточному році, в основному за рахунок скорочення рекламної площі у містах після затвердження міськими радами концепції розвитку зовнішньої реклами.

    В інтернет-рекламі, за даними Efes, інфляція в середньому досягає 50% для відео форматів і 25% – для інших форматів.

    Нагадаємо, у президента Петра Порошенка платять Facebook за рекламу запису про підвищення ціни на газ.

    Теги : бізнес інфляція "1+1" ціни реклама
    ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ


      Архів