"Ельдорадо" поглинає "Фокстрот"

    21 Квiтня, 2015 16:44
    Мережа магазинів побутової техніки "Ельдорадо" готується викупити свого конкурента на українському ринку – "Фокстрот". У "Фокстроті" інформацію не підтверджують.
    Фото: khersonlive.com

    Лідери українського ринку з продажу побутової техніки до кінця місяця будуть готові офіційно оформити угоду, повідомило RAU.

    Джерела в компаніях розповіли, що між "Ельдорадо" і "Фокстротом" вже досягнута первинна домовленість.

    Відзначимо, що мережа магазинів "Ельдорадо" належить підприємцю Віктору Поліщуку і за кількістю магазинів (більше 150) є другою в Україні, після "Фокстроту" (224 магазина).

    Тим часом, у самій групі "Фокстрот" спростовують інформацію. "Розмови про злиття між різними рітейлерами у нашому секторі ринку ведуться регулярно з 2007 року, але жодного разу не були результативними і не перейшли в стадію ділових переговорів між мережами "Фокстрот" і "Ельдорадо", - йдеться в прес-релізі компанії.

    Теги: побутова техніка злиття Ельдорадо Фокстрот
    Коментарі
    1000 символів лишилося
    ТОП МАТЕРІАЛІВ



      Архів